Tuesday 14 June 2011

My First Job in Call Centre


Salam..

hai semua..dah lama sangat tinggalkan blog ni.buzy dengan dunia baru yang penuh cabaran.huhu..kat sini nak update sikit tentang diri sendiri. Tak sangka bila habis praktikal je terus dapat job offer. Just try my luck there, fortunately dapat job tu. harap-harap dapatla sesuaikan diri dengan dunia call centre yang tak sama dengan tempat lain. Sekarang masih dalam training. Hari ni dan esok Customer Service Training. hmm..lebih kurang sama je dengan ape yang aku belaja kat kelas dulu.hehe..macam refresh balik je. Abis training ni start dengan on the job training. Mula answer call dari customer. Tak taula macam mana. Aku tak pernah berangan pun nak kerja kat call centre weh. Bukan apa, tahap kesabaran tu tak sampai ke tahap super sabar lagi. Perkataan super tu aku quote dari trainer aku tadi. Die cakap, tu perkataan favourite anak dia. Masa rehat yang sejam nila aku boleh online. kebetulan pulak sekarang ni Allah bagi cuti, jadi dapatla online lama sikit. Buat kawan-kawan yang seangkatan, gud luck in final exam result and hope korang pun cepat2 dapat kerja ye..=) okla, jumpe lagi nanti.dadaaa....

No comments: