Monday 18 April 2011

Cherita Chenta

Salam..hai semua...

Hari ni nak cerita tentang kesah kami (Min & Sya).macam2 tempat kiteorang pegi.aku teman die,die teman aku...bukan setakat pegi dating je tau..buktinye??ha,,korang layanla gambar2 ni dulu. ce citer2..



ni kat kedai gunting rambut Mr. Handsome.tengah tunggu turn die nak gunting rambut.tokey tu gunting tepi jek.die balik rumah,bantainye pegi shave sendiri sampai botak!sabor ajela aku tengok..nak marah jugak tetapi disebabkan ada sedikit kecomelan terselit di situ,aku pun membatalkan hasrat aku untuk marah itu..

note:die yang duduk belah kanan aku tu tau.bukan yang belah kiri tu.tu tukang gunting kat situ tengah baca paper ngan layan citer tamil...

masa ni die hantar aku pergi kampus.nak jumpa research advisor.hari isnin,so die pun kenela menyemart jugak.kalau tak,tak pasal2 kene saman ngan pak guard nanti.tu pun pak guard dah jeling2 sebab die pakai jeans.cepat2 aku tarik die ajak lalu ikut belakang fak.fuh..selamat..kebetulan pulak hari tu kiteorang pakai baju kaler sama.sebelum tu aku pegi tukar lesen.dapat lesen full dah aku..happy giler!tapi die tetap tak heran.tetap bangga ngan lesen moto die tu.yela,,aku kan takde lesen moto..sob..sob..


mase ni teman die pegi tengok bola kat kedai mamak.sume jantan kat situ.aku sorang je betina.eh,silap!!aku sorang je perempuan..die punyela suruh aku duduk rapat ngan die.konon2 nak tunjuk aku ni awek diela tu..takut orang kacau.haha..pakai selekeh camtu takdenye orang nak phewit2 aku..tengok la tu.tengah snap pun die taknak paling muke.punyela fokus mokusnye mengadap bola.aku gak yang ngantuk..huhu.tapi takpe,best gak tengok bola ni.excited bile nak gol.masalahnye aku tak tau nak sokong sape.hehe

ni kat Wangsa Walk.aku baru balik dari keje and first time drive kat sane.nila tempat dating kiteorang mase kat sane dulu.first time makan subway yang sedap tu.sehingga menjilat jari..(sila rujuk gambar di atas)tengokla budak botak tu.comel kan?huehue


dah makan banyak2 mesti badan semakin montel kan??maka kiteorang pun ambil keputusan untuk pergi berjoging setiap hari.matlamatnye dalam masa satu ke dua atau tiga bulan kami akan jadi kurus..malangnye tidak kesampaian.mula2 hari,pastu selang2 hari,lame2 terus tak joging sampai sekarang sebab masing2 dah penat dan takde mase(alasan semate mate)

to be continued...


by:sya

No comments: