Monday 21 March 2011

Bawak Bekal

salam..

petang ni nak cerita pasal bawak bekal..sekarang ni aku suke sangat bawak bekal pegi keje.tak kesahla bawak bekal ape pon.paling tidak pon biskut yang dalam paket2 tu.bukan bekal untuk aku je,tapi untuk kawan2 aku and my sayang jugak sebuat masa ni,aku dah bawak bekal nasik goreng,nasi putih lauk kari sardin,jemput2 cicah kari sardin,nasi putih lauk kari ayam ngan daging,biskut aneka jenis..hari ni aku bawak dalca.aku suruh kawan aku buatkan jemput2.buat cicah kuah dalca tu.hari2 kiteorang gilir2 bawak bekal..bukan ape,,nak save duit.tak boleh jadi kalau hari2 makan luar.mati kering aku..duit pt dah lame dah habis.huhu..so,terpaksala rajinkan diri bangun pagi2 nak masak.kalau nak bawak nasik putih,malam tu dah kene masak coz takot terbangun lambat.hehe..buat lyaa,shu,faiz.thanks sebab rajin bawak pape tuk kite makan kat ofis ni.i sayang u all lebih!muah2!!




By:Sya

No comments: